کریسمس یکی از جشن های بسیار بزرگ مسیحیان می باشد. همه مسیحیان به مناسبت تولد حضرت عیسی مسیح این روز را جشن می گیرند هر کسی که به حضرت عیسی مسیح اعتقاد داشته باشد و او را از صمیم قلب دوست داشته باشد صبح روز کریسمس همراه با والدین و دوستان خود به کلیسا رفته و با پرستش خداوند یکتا این روز را گرامی داشته و به به همدیگر تبریک می گویند.

همه مسیحیان در خانه خود یک درخت کاج را با چراغ های رنگارنگ و ربان های زیبا و قشنگ تزیین می کنند و از برف های مصنوعی نیز برای زیبایی بیشتر این درخت کاج استفاده می کنند همه در این روز بسیار خوشحال هستند. کودکان نیزو با تبریک سال نو به یکدیگر و دریافت هدیه از بزرگان، زیبایی و اهمیت کریسمس را بیشتر درک می کنند.

شاید برای شما جالب باشد که کلمه کریسمس از کجا آمده است؟ در زبان انگلیسی به حضرت مسیح کریست می گویند و کریسمس یعنی جشن تولد حضرت عیسی مسیح. اما کلمه بابانوئل از کجا آمده است؟

انشا در مورد کریسمس

انشا در مورد کریسمس

در زبان فرانسوی به کریسمس نوئل می گویند و او کسی است که سوار بر کالسکه خود هدیه های زیادی به همراه خود دارد و بچه هایی که در طول سال رفتار خوبی از خود نشان داده باشد هدیه هایی را تقدیم می کند. بابانوئل که در زبان انگلیسی سانتا کلاوس نام دارد معمولا فردی چاق با ریش های سفید و کلاه و لباس قرمز رنگ است. در داستان ها قدیمی این باور وجود دارد که بابانوئل هدیه های خود را در قطب شمال تولید میکند و هنگام فرا رسیدن سال جدید آن را به بچه های خوب می دهد.

انشا در مورد بابانوئل , انشا در مورد کریسمس

انشا در مورد کریسمس و بابانوئل ۲۰۱۹ | انشا در مورد بابانوعل

لطفا به این مطلب رای بدهید